Wyłącz komputer, zagraj w laser tag w Krakowie

Laserowy paintball, to podbijająca serca Polaków nowa forma rozrywki, będąca połączeniem gry ruchowej z interaktywną, jako miękkiej alternatywy dla klasycznego paintball’a, idealna niezależnie od wieku i płci. Nie sprawiająca bólu, nie powodująca siniaków i nie pozostawiająca śladów po kulkach z farbą.

Duża intuicyjność w obsłudze sprzętu, ogromne możliwości konfiguracji rozgrywek (szeroki wybór scenariuszy), charakter zabawy preferujący spryt, celność i zmysł taktyczny ponad siłę i szybkość oraz największa i poruszająca wyobraźnie, w pełni zaadoptowana pod charakter rozrywki arena, sprawiają, że jest to idealna propozycja także dla kobiet i dzieci. W zabawie może uczestniczyć nawet 20 osób równocześnie!

Rozgrywka jest żywcem przeniesiona z realiów gier typu FPS, ale zapewnia ogromną dawkę aktywności fizyczne. 

Poczuj się jak bohater ulubionej strzelanki i sprawdź się na tle swoich znajomych w realnej grze!

Jak działa laserowy paintball?

W 100 % bezpieczną dla zdrowia bronią laserową (jako jedyni mamy dwa rodzaje: UZI i SNAJPERKĘ, wyposażone w kilka trybów strzelania), emitującą fale podczerwieni, należy trafić w 1 z 4 czujników elektronicznych (nowość: istnieje także opcja gry z czujnikami na głowie! wtedy mamy 5 sensorów), znajdujących się na przewiewnej kamizelce przeciwnika. System sensorów zbiera informacje na temat ilości i miejsc trafień, a dane te przechowywane są zarówno w broni, jak i kamizelce. Sprzęt imituje odgłos prawdziwych wystrzałów, a „pancerz”, w przypadku trafienia - dla ułatwienia - wydaje specyficzny dźwięk i następuje chwilowa dezaktywacja ekwipunku. W zależności od wybranego trybu rozgrywki, może nastąpić autorespawn (automatyczne uruchomienie kamizelki po kilku sekundach), badź może być wymagany powrót do ustalonej bazy. Standardowo wygrywa osoba lub drużyna, która uzyska największą ilość trafień (tzw. fragów) w trakcie jednej rozgrywki. Istnieje jednak możliwość doboru odmiennych scenariuszy, zgodnie z życzeniem naszych gości.

Po grze przedstawiamy uczestnikom wyniki, w postaci przejrzystej tabeli. Po kilku minutach dostępne są również szczegółowe statystyki, sporządzone w formie rankingu graczy.

Laser tag nr 1 w Krakowie

  • Najlepsza arena do laserowego paintball’a w Krakowie: ponad 450 m2 (istnieje możliwość przedzielenia areny na pół). Znajdują się tu zarówno korytarze, jak i większe przestrzenie, gdzie do woli można realizować swoją taktykę. Jest miejsce dla lubiących walczyć z ukrycia oraz idących na żywioł i ostrą wymianę ognia.

Co ciekawe każda część areny ma inną scenerię i unikalny klimat. Raz walczymy w Warszawie z 1944, innym razem w szpitalu wojskowym i kantynie, a przemieszczając się na drugą stronę mapy mijamy posterunek graniczny, statek kosmiczny, aby dojść do miejsca zaaranżowanego na Bliski Wschód/sieć bunkrów.

  • Największy wybór broni w laser tag: jako jedyni w Krakowie dysponujemy 2 rodzajami sprzętu (uzi i snajperka), a każdy z nich dodatkowo posiada kilka trybów, z odmienną charakterystyką i różną ilość zadawanych obrażeń – wybierz optymalną dla siebie.

  • Dłuższy czas gry niż u konkurencji: w Zoltar Parku gracie o 5 minut więcej! U nas realny czas gry w trakcie jednej rozgrywki wynosi 25 min, podczas gdy w innym tego typu parku w Krakowie przebywacie na arenie jedynie 20 min. To duża różnica.
  • Czujniki na głowę: od września wprowadzamy nowość, jako jedyni proponujemy dodatkowe czujniki na głowę dla pełnoletnich graczy. W takiej rozgrywce może wziąć udział maksymalnie 10 osób.

  • Nieograniczone możliwości konfiguracji rozgrywek w laserowy paintball: mamy do zaproponowania kilka scenariuszy gry (na dole strony), a oprócz tego, dzięki możliwościom programowania w systemie Zoltar, możemy swobodnie modyfikować reguł zabawy praktycznie w każdym aspekcie, tak, by dać 100 % satysfakcji naszym graczom. Dodatkowym atrybutem może być bomba schowana na arenie, a zadaniem jej rozbrojenie. Twój poprzedni park też tak potrafi?
  • Nie łączymy na siłę grup, nie dokładamy graczy to innych drużyn (jedynie na Wasze życzenie). To Wy, drodzy goście, decydujecie z kim chceci zagrać, to jest Wasz czas i Wasza rozrywka! W przypadku grup do 6 os. naszą arenę dzielimy na pół, dzięki czemu każdy może zagrać we własnym gronie.
  • Najniższe ceny oraz liczne promocje: #SolówkaZoltara #RodzinaZoltara #KlasaZoltara oraz cotygodniowe promocje na naszym facebook'u.

Wykonaliśmy ogromną pracę, by zagwarantować Wam najlepszą rozgrywkę w laserowy paintball w Krakowie!

Scenariusze laser tag

  •  Deathmatch

Tryb znany z gier komputerowych. Każdy uczestnik gra w pojedynkę. Celem jest trafienie jak najwięcej razy przeciwników. Ustalony zostaje limit czasowy (25 min). Trafiony gracz musi odczekać określony czasu na powrót do gry - tzw. autorespawn (domyślnie 9 sekund) lub udać się do wyznaczonego Miejsca Specjalnego - tzw. baserespawn. Wygrywa zawodnik, który uzyska największą ilość trafień.

  • Team deathmatch

Zawodnicy zostają podzieleni na dwie lub więcej drużyn. Celem jest trafienie jak najwięcej razy przeciwników z przeciwnych gryp. Ustalony zostaje limit czasowy (25 min). Trafiony gracz musi odczekać określony czas na powrót do gry - tzw. autorespawn (domyślnie 9 sekund) lub udać się do wyznaczonego Miejsca Specjalnego - tzw. baserespawn. Wygrywa drużyna, która zdobędzie największą ilość punktów (trafień) w trakcie rozgrywki. Możemy dodatkowo włączyć opcję punktów ujemnych za ranienie osoby z własnej drużyny. 

  • Kapitanowie / Ochrona VIP-ów

Scenariusz polega na wyeliminowaniu kapitana przeciwnej drużyny określoną ilość razy. Osoba mianowana owym tytułem otrzyma charakterystyczny znak świadczący o jego randze w drużynie. Zadaniem pozostałych członków oddziału jest trafianie kapitana przeciwnej drużyny, jak i ochrona swojego dowódcy. Pokonani (trafieni) - za wyjątkiem kapitana, którego obowiązuje autorespawn - muszą niewłocznie wrócić do Miejsca Specjalnego na tzw. baserespawn, więc kluczem będzie tu taktyka i gra drużynowa. Kapitanowie nie mogą udać się do stref zdemilitaryzowanych, które znajdują się wokół obu baz. Rozgrywka kończy się, gdy jeden z kapitanów utraci wszystkie dostępne wskrzeszenia lub minie 25 minut.

  • Szturm

Gracze dzielą się na dwie drużyny - broniącą i atakującą. Celem drużyny atakującej jest trafienie specjalnej kamizelki umieszczonej na arenie tzw."Serca", określoną liczbę razy. Drużyna z zadaniem defensywnym ma zaś ma do tego nie dopuścić, broniąc Serca, eliminując chcących w nie trafić przeciwników do końca czasu gry (25 min). Wokół serca znajduje się niewielki obszar do którego nie można wejść. Obie drużyny startują z przydzielonych im Miejsc Specjalnych, do których muszą wrócić, gdy zostaną pokonani (trafieni) na tzw. baserespawn. Raz trafione Serce bazy staje się nieaktywne przez określoną ilość czasu (pomiędzy 40-60 sekund), po czym samoistnie uruchamia się ponownie. Gdy Serce zostanie trafione po raz ostatni wyda charakterystyczny dźwięk świadczący o zakończeniu gry.

  • Od zmierzchu do świtu - Ludzie vs Zombie

Gracze dzieleni są na dwie drużyny - pierwsza składająca się z mniejszej ilości uczestników (określanych jako Ocaleni) ma za zadanie przetrwać określoną ilość czasu (25 min). Zadaniem drugiej (przedstawianych jako Horda Zombie) jest pokonanie wszystkich przeciwników na mapie. Do dyspozycji Ocalonych jest cały arsenał broni, mają tzw. autorespawn, lecz posiadają ograniczoną ilość wskrzeszeń. Horda zaś posiada tylko jeden rodzaj broni - najmniej skuteczny, jednakże ich szeregi są niezliczone (mają nieograniczoną ilość tzw. baserespawn'ów), choć za każdym razem muszą wracać do Punktu Specjalnego po odrodzenie. Każdy Ocalony, któremu skończyły się wskrzeszenia (życia) musi wrócić do holu. Jeżeli po upływie czasu gry na mapie pozostanie choć jeden Ocalony, cała ich drużyna zwycięża. 
Alternatywą jest dołączanie pokonanych Ocalonych w Hordę Zombie.

  • Polowanie (np. na pana młodego)

Gracze dzieleni są na dwa zespoły - Łowców i Bestie lub jeden na cała resztę. Celem gry jest wyeliminowanie drugiej drużyny, a to nie będzie łatwe. Łowcy, choć jest ich więcej, mają mniej żyć niż przeciwnicy i muszą bazować na współpracy. Bestii natomiast jest niewiele, lecz odznaczają się niebywałą wytrzymałością. Czy łowcom uda się zdobyć trofeum, czy też myśliwy stanie się ofiarą?

  • Zakładnik / Uratuj pannę młodą

Gracze dzielą się na dwie drużyny - pierwsza broni umieszczonego na arenie manekina (może być okraszony zdjęciem wybranki), zadaniem drugiej jest go odbić i doprowadzić do swojego Miejsca Specjalnego. Każdy pokonany (trafiony) gracz, aby kontynuować  zabawę, musi wrócić do Miejsca Specjalnego swojej ekipy na tzw. baserespawn, a osoba która "eskortowała" zakładnika i została pokonana (trafiona) musi pozostawić manekina w miejscu, w którym została trafiona. Drużyna broniąca może przenieść zakładnika na pierwotne miejsce, jednakże miejsca przetrzymywania nie można zmieniać. Wokół startowego miejsce przetrzymywania zakładnika jest wyznaczona niewielka strefa do której nie można wchodzić broniącym.

  • Dominacja - scenariusz z wykorzystaniem BOMBY 

Celem scenariusza jest utrzymanie pod swoją kontrolą urządenia BOMBY, znajdującej się w centralnej części areny. Urządzenie nalicza czas poszczególnym drużynom poprzez wciśnięcie odpowiedniego przycisku. Zwycięża ta drużyna, która po zakończeniu rozgrywki (25 min) utrzymałą punkt dłużej od przeciwnej ekipy. lub w przypadku remisu liczy się większą ilość trafień do przeciwników. Gramy w trybie baserespawn.

  • Sabotaż - scenariusz z wykorzystaniem BOMBY

Gracze podzieleni zostają na dwie drużyny. Zadaniem drużyny atakującej jest uzbrojenie tzw. "Bomby, znajdującej się w centralnej części areny, i doprowadzenie do jej detonacji. Drużyna obrońców ma do tego nie dopuścić. Obie ekipy grają w trybie tzw. baserespawn, czyli po każdym trafieniu muszą wrócić do swojego Punktu Specjalnego. Zwycięstwo poszczególnych drużyn zależy od tego czy bomba wybuchnie, czy nie!

*WAŻNE: w przypadku wyboru innego scenariusza niż deathmatch i team teathmatch prosimy o zgłoszenie chęci zagrania w odmiennym trybie minimum dzień przed rozgrywką!

 

 

Cennik laser tag w Krakowie

Cennik (za osobę) : 30 min - 20 zł ulgowy i 25 zł (pon. - czw.) oraz 35 zł (pt. - niedz.)
                                 60 min - 35 zł ulgowy i 40 zł (pon. - czw.) oraz 50 zł (pt. - niedz.)
                                 90 min - 50 zł ulgowy i 60 zł (pon. - czw.) oraz 75 zł (pt. - niedz.)

............................................

Dodatkowy czujnik na głowę + 5 zł / os. (maksymalna liczba uczestników: 10).
30 min obejmuje 5 min szkolenia oraz 25 min gry w laser tag.
60 min obejmuje 5 min szkolenia, 2 x 25 min gry w laser tag oraz 5 min przerwy między rozgrywkami.
90 min obejmuje 5 min szkolenia, 3 x 25 min gry w laser tak oraz 5 min przerwy między rozgrywkami.

 

Ważne wskazówki przed rozgrywką w laser tag

  • Pamiętaj, aby przed rozgrywką zapoznać się z Regulaminem i uzupełnić Oświadczenie.
  • Przyjdź 15 min przed zarezerwowanym terminem. Godzina rezerwacji oznacza początek rozgrywki w laser tag, wcześniej należy wypełnić oświadczenie, przejść szkolenie oraz zaprogramować grę.
  • Nie mając rezerwacji isnieje ryzyko, że arena będzie zajęta. Zadzwoń lub napisz i wybierz dogodny termin.
  • Rezerwując rozgrywkę na weekend, czasami także w pozostałe dni tygodnia, wymagana jest wpłata kaucji (100 lub 200 zł), która odliczana jest od całej sumy w dniu imprezy. 
  • W przypadku grup do 6 os. arenę dzielimy na pół. Na prośbę Uczestników można połączyć grupy.
  • Wybór scenariuszy innych niż Deathmatch i Team Deathmatch należy zgłosić min. dzień przed rozgrywką.
  • Obowiązuje sportowa odzież i wygodne obuwie.